maandag 5 april 2010

Bloggen ja of nee...

Ik heb besloten om het weer eens te gaan proberen...het bloggen. Of het me gaat lukken weet ik niet. Ik beloof dan ook niks.

Dit weekend besloten om me weer eens aan te melden op een scrapforum. Ik kwam via via op een een forum terecht waar een aantal bekende gezichten van een "poosje" terug opdoken. Tja en dat zijn wel gezellige meiden, dus moet het ook wel een gezellig forum zijn.
Ik hoop dat mijn aanmelding op het forum mij ook weer aan het scrappen zal krijgen. Ik breng mijn avonden te vaak door op de bank. Ik heb mezelf de opdracht gegeven om dat toch minder te gaan doen. Een goed voornemen alleen dan niet genomen in januari maar op 1 april...hahaha!

Vandaag hebben we gekeken bij de Marathon van Utrecht. Wat kunnen die mensen lopen zeg! En wat een doorzetters....een stok achter de deur voor mij! Een stok achter een heleboel dingen. Meer bewegen, dus vanaf morgen op de fiets naar mijn werk, minder snoepen (dus de snoeppot op het werk ver ver weg zetten en mijn handen thuis houden als er een traktatie is) en een beetje actiever worden. Moet toch lukken?

Goed ga even op het forum koekeloeren.....

0 reacties:

Een reactie posten