maandag 5 april 2010

Mam, wat eten we vandaag.....

De vraag die ik dagelijks hoor...en als ik dan een antwoord geef: "Aaaah DAAR had ik nou net geen zin in". Ik denk er hard over na om mijn meiden, ze zijn bijna zeven, binnenkort eens even aan het koken te zetten. Laatst vond ik bij mijn ouders mijn oude kinderkookboek en nu ze kunnen lezen, kunnen ze vast de recepten wel maken. Ga het gewoon proberen! En dan is mijn vraag: "Meiden wat eten we vandaag?"

Maar om het af en toe wat makkelijker te maken heb ik de volgende website ontdekt: http://mamwatetenwevandaag.web-log.nl/ Er staan de lekkerste recepten op. Mocht je er een recept uitzoeken, laat het mij dan weten welke het was, ben erg benieuwd.

Een paar weken geleden waren we op bezoek bij een achterneef van Mike in Parijs. Hij besloot ons te trakteren op een overheerlijke quiche Lorraine. Nooit geweten dat er creme fraiche in moest.....Heb het nog niet geprobeerd maar hier het recept: http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/hartige_taarten/quiche-lorraine-17259.html

Vandaag staat er macaroni op het menu, dus ik ga nu snel aan de slag....

0 reacties:

Een reactie posten