woensdag 7 april 2010

Zomaar een heerlijke lentedag....

Daar zit je dan....op de grond. Niet zomaar, nee de bank is in beslag genomen door een heerlijk klein mannetje. Een vriendinnetje van mij vroeg een poosje geleden of ik op haar dochter en haar zoontje wilde passen. Op de dochter passen is bekend terrein want ze zit bij mijn meiden in de klas dus komt ze hier wel vaker. Maar zo'n klein hummeltje...da's toch wel heel gezellig. Na zijn fles viel hij in mijn armen in slaap en dus heb ik hem maar op de bank gelegd. En daar ligt hij heerlijk te knorren. Of het de bedoeling is weet ik niet....misschien haal ik hem wel helemaal uit zijn ritme. Maar het is zo schattig om naar te kijken.

Ga gauw de meiden klaar maken om naar de hockeytraining te gaan...en moeders gaat genieten op het terras in de zon.

0 reacties:

Een reactie posten